15.5.08

Llista de coses que m'haig d'endur

Roba variada d'estiu
(samarretes, jerseis, pantalons, roba interior, biquini, cinturons, pijama, sabates..)
Necesser variat
(raspall de dents, pot de xampú fins que s'acabi, pasta de dents fins que s'acabi, desodorant fins que s'acabi, tisoretes de les ungles, mocadors, gomes de cabell i compreses segons vegi)
Llibretetes (2)
motxilla verda
dni
passaport
bitllets d'avió (imprimits)
diners (alguns eurus, però no gaires tampoc, i la poca moneda sèrbia que em queda del viatge anterior)
assegurança sanitària
mòbil
carregador del mòbil
bolis negres bic
cel·lo
targeta de crèdit
guia de belgrad
mp3
piles per l'mp3
carregador piles mp3
tovallola
càmera de fotos
bateries càmera
carregador de bateries
assegurança
ulleres de recanvi
llibre de rus i/o ruso en ejercicios
diccionari català-serbi
llibre de gramàtica serbia
bolso lila
cd amb els reportatges de la cnn
alguna cosa que em recordi al meu pis i a la meva casa


.. s'anirà omplint. Marxo per dos mesos i mig!