15.8.08

Al bus

Finalment ha passat el que tenia que passar i m'han enxampat al bus sense pagar

Sempre viatjo amb un bitllet d'autous a la ma, encara que sense marcar, i si veig el revisor, m'aixeco i el marco, o baixo a la primera parada. O aixo es el que pretenia fer en cas que veies un revisor. Pero no l'he vist, ha entrat per la porta mes propera a mi i he estat la primera a qui li he demanat. Per sort anava amb el bitllet a la ma (encara que sense marcar)

He provat de fer-me la turista que no enten res de serbi i nomes sap dir "ne govorim serbian" (no parlo serbian) i que si va amb el bitllet a la ma (encara que sense marcar) es perque la molt estupida no enten que s'ha de marcar, pero almenys hi ha la bona voluntat
Quan m'ha explicat que s'havia de marcar, he fet el gest d'anar-lo a marcar, pero ha fet que no que no, que no marques
Hem baixat a la seguent parada. M'ha dit que havia de pagar la multa (1800 dinars). He continuat en que no sabia que s'havia de marcar. No funcionava

Doncs res, insolvencia. De fet no portava 1800 dinars al moneder, o sigui que esperava que m'escrivis la multa i l'envies a casa (a Girona, ja em direu si hauria arribat algun dia, si no aqui no arriben ni a l'altra banda de riu..)

Res. M'ha fet caminar fins que hem trobat un caixer automatic, m'ha fet treure els 1800 dinars, i apala, multa pagada

Despres m'ha dit que la multa em donava dret a un viatge amb autobus (nomes faltaria), pero he anat fins al centre caminant. Alla m'he trobat amb l'Oscar, que es de Barcelona, i almenys m'he pogut cagar amb tot en catala


Pičku materinu..


Ah. Avui estavem a 40 graus a l'ombra


Per cert, en Nadal no ha "derrotat" en Djoković, l'ha guanyat i prou

En Djoković /llegeixis Djokovich/ em cau molt be, es molt mono i fa cara de bon noi. Com que Belgrad es molt petit, la Zlata resulta que treballava al club de tennis on entrenava, i sempre m'explica que era molt simpatic i molt bon noi (very nice) i que li preguntava que tal estava. Ahir li vaig ensenyar a la Nataša aquests dos videos i va riure molt. Ara es a un poble del sud de serbia, fent un reportatge sobre uns nens que viuen amb els seus avis, pero la gent del poble ha denunciat els avis perque no tenen lavabo a la casa i volen que els nens vagin a viure a un altre lloc. Els nens, es clar, volen quedar-se amb els avis i els hi es igual que no hi hagi lavabo, per aixo els del diari de la Nataša van al poblet del sud de serbia i paguen un lavabo a casa dels avis


(abans)


(despres)