13.8.08

Noticies del dia

.. i perdoneu que a vegades em venci la temptacio d'escriure sobre alguna altra cosa que no sigui Belgrad o Serbia, pero es que a vegades em tempten els diaris, amb titulars com aquest

EE.UU. estudia castigar a Rusia con su exclusión de organismos internacionales

Ehm.. ho sento, n'estic molt cansada d'aquest mon que funciona a nivell d'escola de primaria per les "masses". Com que castigar? Som idiotes tots plegats o que?

per variar, un lloc per llegir alguna cosa interessant sobre el tema es aqui


Estats Units porta 28 medalles i va primer, Russia 12 i va tercer (empatat amb Korea del sud) i Georgia 1, empatat amb (aixi que m'interessin) Mongolia, Eslovenia, Bielorussia, Croacia, Kirgistan, Tajikistan i Uzbekistan. Els txecs, en canvi (potser tindre temps de visitar Praga, just abans d'arribar a Barcelona) van en dinovena posicio, amb 2 medalles, empatats amb Eslovaquia, Kazakstan, Armenia i espanya (joj!). La llesta de llocs que molen estan en tretzena posicio, amb 3 medalles, son Romania i Ucraina

Anuncien 37 graus a l'ombra avui, a Belgrad (38 a Nis), i pluges per divendres i/o dissabte

Han col.locat policies amb cavalls al centre de la ciutat, dilluns sortia per les noticies de la tele i una nena acariciava un cavall, li preguntaven si li agrada i ella deia que si, que el cavall era molt bonic

//


Truquen al telefon de casa. Els primers dies no el contestava, pero ara ja si
Halo, dic
Marina je ovde (la marina es aqui), diuen
Vaig a respondre que aqui no hi ha cap Marina, pero es posa a deixar anar un rotllo telefonic que no entenc res, pero pel to monoton de la veu sobreentenc que m'esta intentant vendre alguna cosa
Ne ne, ništa ništa, dic (no no, res res), encara que espero que continui amb la xerrameca fins que hagi de penjar-li a mitja frase, com acostumo a fer
Sorprenentment, la veu calla i diu
Dobro, do viđenja (Be, adeu siau)
Do viđenja, responc. I pengem les dues

Mai havia estat tan facil!