2.8.08

Tito

Avui he somiat amb en Tito. Amb en Tito! No es friki ni res, somiar amb en Tito!

Pero me n'he oblidat completament al llevar-me. Despres amb la Natasa llegiem un text on parlava de la familia Ilic (aquest es en Radovan, el pare, aquesta la Milica, la mare, aquest en Dragan, el fill, aquesta la Vesna, la convidada, i aquest es en Reks! El gos de la familia Ilic). La Natasa ha rigut i ha dit que Reks era el nom del gos d'en Tito. I que a l'escola, quan aprenien l'abecedari, a la T hi havia Tito i a la R hi havia Reks. I que tenien una foto d'en Tito al llibre. Imagina't, deia, que hi posessin ara una foto d'en Tadic al principi d'un llibre de text! Surrealista

Despres m'ha vingut al cap. Aquesta nit he somiat amb en Tito! T'ho pots creure? He somiat que algu, no recordo qui, em cridava perque em volia ensenyar una cosa, i llavors m'ensenyava l'home dret al seu costat que, el reconeixia a l'instant, era en Tito (pero molt mes rejovenit). Pensava que aixo era una noticia bomba, que en Tito era Viu! No em podia creure que haguessin estat amagant el fet durant tants anys (influencies karadzicianes, suposo). I no en recordo gaire res mes

En tito!

Us podeu creure que encara no he anat a veure'n la tomba? Esta a la llista de coses per fer. Tambe haig de creuar el Danubi (un pont del Danubi en concret) i mes coses que no em venen al cap, per aixo les tinc apuntades a una llista