16.8.08

Danubi

Avui el Danubi estava precios. Feia mal i tot de bonic que estava

La majoria de fotos de Belgrad que ensenyen el Danubi ho fan des de Kalemegdan, o des de baix l'encreuament, o des dels splava (els bars flotants) que hi ha a la banda de Novi Beograd i Zemun

Pero a mi el Danubi m'agrada des de dalt de tot del meu barri, de Karaburma, quan baixo per Pera Cetkovic, el sol comenca a ser baix, el turonet brilla i jo nomes veig un trosset de Danubi i les parets de les cases que em fragmenten les vistes

No he vist encara res que m'agradi mes, en aquesta ciutat. I avui estava especialment lluminos..


__

els senyors que sempre passaven les tardes asseguts a una casa mig ensorrada



s'han quedat ara sense casa i s'han desplacat a la vorera del davant. Pero no es el mateix

__

En Djokovic s'ha endut la medalla de bronze. Jo crec que es mereixia, com a minim, la de plata. Coses de l'atzar..