12.8.08

Avui no tinc gaire res a explicar. Serbia no sembla que estigui guanyant gaire res als jocs olimpics. Seure al sofa mirant els jocs olimpics sempre em fa sensacio d'agost. A Shotting (Men, 50 metres) han quedat vuitens. A natacio (nedant normal, una piscina anada i tornada) s'han classificat, pero no se si ja han fet les finals o que. A lluita lliure (suposo que era lluita lliure) lluitaven un serbi i un rus i no sabia per quin decidir-me. Aviam que fan en tennis..

Despres comptava dies que em falten per tornar a casa. No son molts, pero tampoc son pocs. Aixi important per fer, a mes a mes d'anar a visitar la tomba d'en Tito (aviam si trobo algu que m'hi acompanyi),em queda el Beer Fest. Ara fa un any va sortir a les noticies. Be, hi va sortir de refilo, perque durant el Beer Fest un noi borratxo va caure dins la gabia dels ossos i aquests se'l van menjar. Aquest any l'han traslladat a l'altra banda de riu. Li vaig dir a en Dobri si sabia perque era i em va dir que no. Ah si! va dir despres, per allo dels ossos. Quina bajanada, vaig dir, i em va dir que pensava el mateix, o sigui que deu ser per algun altre motiu

Li vaig preguntar a en Marko i em va dir que no ho sabia, que era per tocar els collons, que no volia creuar el riu per haver d'anar al BeerFest. Despres va obrir la pagina amb els concerts i anava fent Fua! ua!, o sigui que els grups que hi ha deuen estar be, pero a mi no me'n sona ni un

Vaig tornar a Zemun, fa uns dies, a acompanyar a la Biljana a omplir papers per venir a Barcelona. Aixi que vaig seure dins alguna oficina burocratica, molt lluminosa i neta, esperant mentre el noi que estampava segells el document feia un sudoku



Tambe vam tornar a enfilar-nos per contemplar tot Belgrad, vam pendre un cafe a un bar al Danubi (el mateix que vaig anar amb en Nikola fa unes setmanes, crida l'atencio perque es com una caseta de fusta de groc llampant i el teulat verd, segons em va explicar la Biljana aquell es el millor bar del Danubi-Belgradense perque la resta son extremadament fashion i aquest -Sveta Nikola- clarament no)


(aquest)

i vam anar a comprar burek al lloc on deia que el feien mes bo de tot Zemun. Aqui es pot comprar burek i es molt bo. A Ljubljana no hi compreu burek. Diuen que es l'ultima ciutat (caminant cap a occident) on es pot trobar burek, pero alla ja no el fan bo..

jo continuo amb Guča al cap, ai mare..

i la Zlata se'm menja les galetes. Pero no hi fa res, aixi jo en puc comprar mes i mes de diferents. Galetes! Patates! Hm! M'agrada provar marranades d'altres paisos.. Haig d'escriure alguna cosa de les marranades d'aqui, mes enlla dels Smoki (una altra estona)