25.8.08

Crec que no hi ha hagut dia en que no hagi conegut algu nou. Ahir vaig coneixer.. quatre persones noves. I dissabte.. sis persones noves, no se. Els belgradenses son sociables, o jo nomes em trobo belgradenses sociables, i sempre m'acaben presentant algu o altre
Som a un bar amb la Biljana, per exemple (el bar Plato, a Kneza Mihailova, es veu que tots els turistes venen a parar a aqui) i se'ns afegeix la Tanja, una seva amiga amb qui havien fet promocions de la pepsi
Pero les preguntes sempre son les mateixes. Al cap de dos mesos de contestar-les la llengua se'n comenca a resentir i a vegades sono freda al respondre-les, pero despres els hi dic que nomes es que tothom em fa les mateixes preguntes i jo encara no les se respondre
- Que hi fas aqui?
.. no ho se, hi soc
- Estas de vacances?
.. podriem dir que.. si (pero son les vacances mes entretingudes i on he apres mes coses que he fet mai)
- Per que Belgrad?
..... no ho se, m'agrada
- Pero que fas a Belgrad durant dos mesos?
.. no ho se, sincerament no ho se
- Que has vist de Belgrad?
.. practicament tot, hi he estat dos mesos!
- Has estat a Ada? Has estat a Zemun? Has estat a Novi Sad, a l'Exit? Has estat al BeerFest? Has estat.. no m'ho diguis, tambe has estat a Guca? Has estat al museu nacional?
.. si. Si. Si. Si. Si, tambe. No! Esta tancat!
- Has estat a tot arreu! I encara t'agrada, Belgrad?
.. si..

Que faig aqui Belgrad.. com us ho dire, estimats serbis.. us miro, us contemplo, us parlo, us escolto, aprenc tot el que vulgueu ensenyar-me de vosaltres. Pero com els hi dic aixo sense que em mirin raro? Si estic enamorada perduda de vosaltres, que voleu que hi faci..