16.6.08

Do viđenja!

Crec que ja he dit adéu a tothom,



ja m'he depilat, i tota la roba i la resta de coses estan escampades per l'habitació, també vaig anar-me a tallar el cabell, he escrit a la Zlata, a l'Irena, i a en Dobri, m'he apuntat els telèfons a la llibreta, he netejat les xancletes i les bambes, he dinat els bolets que quedaven dels que vam collir dissabte al matí, l'mp3 està preparat amb tota la música que m'enduc, s'han d'anar a comprar quatre coses a Girona, però aquest vespre estarà fet,



i demà només serà posar les coses dins la maleta, estirar-la cap a l'aeroport, embarcar, anar fins a Praga, canviar d'avió, baixar a l'aeroport Nikola Tesla de Beograd (Sèrbia), trucar a la Zlata, que vingui el taxi, pujar-hi i que em porti fins al barri de Karaburma (carrer Pere Cetkovica), saludar la Jelena, descarregar la maleta, i..



.. abraçar molt fort en Nikola, abraçar molt fort en Dobri, petonejar-los les galtes, i deixar que em portin de la mà a descobrir Belgrad






: el pròxim post serà des d'allà)

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt molt bona sort!

Anònim ha dit...

mol mol bona estada allà :)
no cal que digui que ho gaudeixis jeje

una abraçada!

leanan ha dit...

moltes moltes gràcies a les dues :P

Anònim ha dit...

Ooh ooh! el calendari de les vaques diu que te'n vas demà! doncs serà veritat :P ara si...feliç estiu Loraspauer! records a en Dobri, l'Zlata, els Nikolas i demés! muàà!

Anònim ha dit...

Oh! Sort, L, molta sort!

leanan ha dit...

hvala lepo, prijatelji!