13.6.08

Me'n vaig a Belgrad, sí, i ja
Diumenge van començar els adéus, van seguir ahir, han seguit avui, seguiran demà, seguiran diumenge i acabaran dimarts. Començaran els hola hola hola hola el dimecres cap a la una, i els retrobaments el dijous o el divendres o així

Tinc tota la roba que tinc a barcelona posada damunt del llit, i les sabates a terra, i coses variades damunt la taula, i l'ordinador obert amb el cd de la senyoreta romaní (gràcies per fer-me la banda sonora d'aquest estiu) sonant de fons (surfing uesei, uuuu, hahah)

És hora de dinar, i després tinc un examen i ja estic per aquest any lectiu

Em mereixo tres viatgets, per ara, per motius lectius. De cap de setmana, si fa falta. Un, a montenegro. L'altre, a macedònia. L'altre, al mar negre. I un altre, de regal, a Sarajevo. I un pel conjunt de tot plegat, a Belgrad

Em fa il·lusió dir-ho, què caram. Els viatges es corresponen a les matrícules. Sóc així de guai. Crèdits gratis, sigueu benvinguts

I una anada a l'Exit-Fest. I una altra al Guca fest de les trompetes

I no sé. Ja es veurà.. Tot és benvingut. Tot je dobrodosli

Me'n vaig a Belgrad... QUE ME'N VAIG A BELGRAD!!!


Balcans balcans.. em vull casar amb vosaltres