20.6.08

Kupiti

Oh! Es taaaan divertit anar a comprar, que crec que hi anire cada dia un parell de vegades!

A un parell de minuts del meu edifici hi ha un carrer ple de botiguetes, atapeides, algunes son una especia de quiosc (en diuen Trafika), on el venedor treu el cap per un foradet minuscul (si no esta a fora assegut en una cadira) on hi venen mes coses que a un xino, tiquets pel bus, targetes de mobil, lleixiu, tabac, pasta de dents, revistes,.. tot atapeit com si fos un collage o un mosaic. Tambe hi ha homes i dones ciganski (juraria) asseguts a una cadira, amb una tauleta amb unes quantes caixes de fusta amb fruita al damunt i al voltant, o mitjons i faldilles, en fi, un mercat.. Pero tambe, a mes dels trafika i les cadires i caixes, hi ha botigues normals, de roba, de fruits secs (kikiriki-cacauets, orak-anacardos,..), de joguines, i un supermercat com els que coneixem aqui, pero mes atapeit i reduit i petito (estic segura que en tenen dels grossos), com els badulaques de barcelona, pero una mica mes grans

M'agrada aquest barri! Al mateix carrer de les botiguetes tambe hi ha la parada de bus, de fet (ara sento de fons la canco que bosnia va portar a eurivisio, hahah) es la ultima estacio, aixi no corro el perill de perdre'm. Es tot tan encantadorament decrepit!!

I tornant al meu carrer, baixant fins al final (quatre passos), vaig a parar a un altre carrer, que es l'ultim de Belgrad, despres comenca un turonet verd amb alguna caseta, i si seguis aquest carrer cap a la dreta, aniria a parar al Danubi, que no esta gaire lluny

I el meu edifici, com els sis o set que hi ha al voltant, es tambe nomes de mao, falta pintar, i mhe trobat una senyora a les escales i li he explicat que era de Barcelona i que no parlava serbi pero que vivia aqui i he tirat les escombraries i he begut iogurt per sopar i he pujat a un bus que trontollava cap al centre i un home ahir es va asseure al meu costat a Kalemegdan i em volia convidar a un cafe i vaig anar a la policia a inscriurem perque si t'estas mes d'un mes a belgrad (o alguna cosa aixi) has de dir a la policia on vius i amb qui, i era evident que el policia (un senyor la mar de simpatic) era el primer o segon cop que veia un passaport espanyol (i a sobre dels nous!) i li feien molta gracia els dibuixets de dofins i foques que hi ha i i i...!!!

aix, belgrad de mis amores

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Uouo! em sembla que t'he vist passar per la plaça hehehe visca visca la Lau a Belgrad! dobro dobro
un petó!!

Anònim ha dit...

nena! que avui he menjat un tros de pa bimbo amb samfaina!

i si, he passat per la plac,a un parell de vegades! i ja tinc diccionari!

i dema veig en Nikola (el de nananana-aaaaaa)

Anònim ha dit...

Tens el diccionari serbi-català?? Noticiot!!
Records a en Nikola! diga-li que ens passi les afotus que riurem!
Me'n vaig a l'Etnvial XD
Cuidaa't i menja molt pa bimbo així creixeràs ben guapa i formosa! muà

Unknown ha dit...

ne ne ne, ne srpski-katalanski, es srpski-spanski :) no existeix pas, el serbi-catala! Pero el serbi-espanyol va rebe, encara que hi ha alguna frase mal redactada, hihih, es molt divertit

ooooh, us agradaria tan belgrad....

li dire a en nikola que posi les fotos al facebook i aixi les podreu veure :)
i l'altre nikola m'ha convidat a la seva casa d'un poblet que hi ha per aqui.. no m'avorrire pas!

fixat, avui ens ha atacat un nocni leptir (papallona nocturna), ooh, com xisclaven! hahah. La meva vida es un festival!

passa-ho molt be a l'etnival! mua!

Anònim ha dit...

oh, crec que m'he fet passar per l'Ana XD us faria molt de riure aquesta noia! te una veu que se't clava a les orelles, pero fa molt de riure