16.7.08

Els dies van d'una banda a l'altra, en aquest pais

Ahir al vespre les coses estaven aixi:

A les quatre havia de quedar amb en Nikola i a les sis amb la Smee

M'he despertat, he fet una mica de mestressa de casa, he parlat amb en Marko per si vol quedar divendres, he mirat una peli, m'he fet el dinar i he esperat que en Nikola em truques, perque no les tenia totes que a les quatre ja estigues despert. Mentre esperava la trucada, m'ha enviat un missatge la Smee que al final no podia quedar. Despres he mirat una mica mes la tele i com que eren gairebe les sis, he decidit passar d'en Nikola i anar a fer una volta al centre. Llavors m'he inspirat i li he enviat un missatge al mobil a en Dobri, que dissabte a la nit va arribar d'alemanya i que no he vist des del setembre. Mentre esperava la resposta ha arribat la Zlata i llavors m'ha arribat la resposta d'en Dobri, que era al centre. Li he dit a la Zlata i (visc amb la Zlata perque es amiga d'en Dobri) m'ha dit que l'anava a trucar. L'ha trucat i han quedat que vindria a casa d'aqui una horeta. Li he dit que l'esperaria, que havia quedat amb un amic pero que encara estava dormint. Eren les sis quan he trucat en Nikola, pero m'ha penjat per enviar-me un missatge dient-me que em trucaria d'aqui un moment (o sigui, que li he fet de despertador). Al cap d'un moment m'ha trucat i li he dit que no podia quedar, que venia en Dobri a casa d'aqui una estona i que em feia molta ilusio veure'l. Amb en Nikola hem quedat per dema, pero dema a la tarda he quedat amb la Natasa per comencar les classes d'espanyol, i mes tard en Dobri m'ha dit que hi ha una trobada que hi puc anar, on hi ha algun espanyol (i he pensat.. bah..) i tambe potser algun rus (i he pensat ue!), o sigui que si en Nikola segueix llevant-se a les sis de la tarda i perque el truco, no se pas quan ens veurem. Com podeu suposar, doncs, en Dobri ha arribat a casa i m'he posat molt contenta perque esta maco com sempre. Hem estat parlant parlant, amb ell i la Zlata, i cap a les nou ha arribat el seu germa i la xicota del seu germa. En Dobri m'ha dit que potser anava a Guca, al festival, que potser m'hi podia apuntar. Ahir li explicava a en Marc que no val la pena pensar amb qui aniras als llocs, perque aqui sempre acaba apareixent algu. A la tele han comencat a fer miss univers i ha sortit escollida (a no se quina ronda) miss espanya. Jo he fet bah, i com que saben que quan sento espanya faig bah, en Dobri i la Zlata han explicat al germa d'en Dobri i a la seva germana perque faig bah quan sento espanya, llavors s'han posat a parlar de kosovo perque a la tele acabava de sortir miss kosovo, i he flipat molt que ja hi hagi una miss kosovo que es presenti a miss univers. Despres en Dobri m'ha ensenyat el bracalet groc de plastic descolorit que portava al brac, i ha resultat ser la que li vaig regalar jo el setembre passat, i m'he emocionat molt, perque l'ha dut tot aquest temps i el color vermell de la senyera s'ha descolorit i nomes quedava la polsera de color groc

Aixi doncs, al final no he fet res del que havia planejat, pero igualment m'he posat molt i molt contenta