30.7.08

Potser no ha quedat clar QUANT que m'agrada aquesta ciutat. Hi tornarem. Soc com una persona que s'acaba d'enamorar, t'estimo Belgrad, que maco que ets Belgrad, Belgrad del meu cor, Belgrad estimat.. tot el dia igual. Avui treia el cap per la finestra de l'autobus com un gosset, amb el meu serrell tallat de boja voletejant, veia el meu turonet iluminat (a quarts de set de la tarda es la seva millor hora, quan brilla mes), temperatura je bila super, do jaja.. i tako.. i pensava Quin goig que fa tot plegat, que maco que es Belgrad, Quant que m'agrada!

Despres l'autobus m'ha deixat a l'ultima estacio de Karaburma. Mes que deixar-te a la parada, en aquesta ultima estacio l'autobus t'abandona, sol estar plena d'autobusos desordenats i s'atura a algun lloc i baixes alla, apala

Com que feia una temperatura magnifica i volia veure una estona el meu turonet, he fet una volta pel barri abans d'anar a casa. M'he perdut i un gos se m'ha llencat al peu. He comprat l'Alo d'avui. Ahir la Natasa em va dir que em compres l'Alo, li vaig dir Buscare els teus articles, com faig amb la Laia i l'Accent, que nomes em llegeixo els seus articles, i em va dir que no en trobaria cap perque ella no els firma, nomes els corregeix, pero despres em va dir: pagina vuit.. O sigui que em compro l'Alo i ara el tinc aqui al costat, que el llegire aixi que acabi amb el post. A la portada hi ha una foto dels disturbis d'ahir

Aquesta tarda he anat a fer un volt al centre amb en Dobri. Estaven canviant el vidre d'un aparador al costat de Trg Republika, hi havia una paperera del reves i alguns trossets de vidre per terra. Estaven recollint l'escenari, tambe, i a Terazija, just quan creues per sota el passatge i surts a fora, doncs alla hi havia tot d'antidisturbis aturats. Primer nomes n'hem vist un parell, pero un parell de passes mes enlla n'hem vist mes i mes, potser s'esperen alguna altra manifestacio perque aquesta nit s'han endut en Karadzic (perdoneu, acabo de llegir a europapress aquesta frase que m'ha fet esclatar de riure..
Entretanto, Karadzic permanecerá recluido en una celda sencilla con baño propio
CON BAñO PROPIO!
Aixo es luxe, escolta. Senzilla, si, pero amb bany propi

Be, seguim. Hem anat a fer un cafe. Jo he demanat un ice coffee pero m'han portat un frappe, no hi ha manera de prendre cafe amb gel en aquest pais, de fet es que no existeix, pero cada vegada que veig Ice coffee a la carta ho demano, sovint no en tenen, pero un dia em van portar un cafe gegant i congelat, i avui una mena de frappe. Despres explico a qui sigui que m'acompanya que es un cafe amb gel de veritat. Molen aquestes coses. La Jelena em va preguntar fa un parell de dies, tota sorpresa i exaltada
Pero.. pero.. menges pa amb xocolata????
com si menges xocolata amb pate d'olives, no se..

Hem fet el cafe i despres hem caminat per Makedonska Hilandrarska (hi ha un lloc on fan un burek molt bo, es diu Sarajevo Burek... no me'n recordo com es diu), despres hem girat per Takovska i finalment per.. no ho se, no m'hi fixava perque estavem parlant. Per Belgrad, es igual, es un plaer caminar per Belgrad. Hi tornare i hi fare fotos. Dema al mati, potser

Belgrad, Belgrad.. on estava? Aix, es igual.. Belgrad..

Ah si, despres de comprar-me l'Alo m'he comprat un gelat. El gelat costava 100 dinars i el diari 10. Es MOLT poc, 10 dinars. No m'ho creia. Un bitllet d'autobus val tres vegades mes. Pero aqui els diaris son molt primets, semblen suplements culturals del diumenge mes que no pas diaris

Vaig a llegir-me'l

------

segona part del post

Aixo es serbi parlat mooolt rapid. No solen parlar tan rapid (quin detallas! cap al minut 4 la noia que mira per la finestra menja smokis!! i diu aa, jebi ga)(aa, fuck). I al tercer "gag" ja parlen mes a poc a poc i a la velocitat que estic acostumada. Quant que enyorare la seva cantarella..


aquest es un serbi a velocitat mes adequada i habitual. Espero que es noti la diferencia..


serbi que s'enten XD