15.7.08

Tenia un cuquet a dins molt gros des que vaig arribar a Belgrad. Mes que un cuquet era un cuc, un cuc enorme, una tenia, una serp!
Volia ensenyar la ciutat a algu. Pero no amb fotos o explicant-li pel msn o per l'skype, volia ensenyar-li passet a passet, en directe

I avui he matat la serp i espero que la matanca em duri unes quantes setmanes!

En Marc, un noi molt trempat de Santa Coloma de Farners, em va enviar un mail fa un parell de dies dient que venia a fer un camp de treball a un poblot de la Vojvodina i li vaig dir que s'ho fes d'alguna manera per tenir una tarda per passejar per Belgrad. I tal dit tal fet, avui, sota el primer xafec que visc a Belgrad, l'he portat a fer voltes per la ciutat. Primer hem sortit de l'estacio de trens a deixar la motxilla a l'estacio de busos, despres carrer amunt per passar davant dels edificis bombardejats, despres per el carrer guai que desemboca a st.sava (pero en direccio contraria), hem fet volta per veure el parlament i caminar pel parc del davant, despres cap a la torre d'albania i trg republika, i kneza mihailova, i kalemegdan (sota una pluja infernal on Novi Beograd es veia desdibuixat), despres cap a fer un cafe a un bar al voltant de kneza mihailova, i llavors a buscar un tros de pizza a Bucko, despres pujant per Skaradljija, despres a visitar Sv.Marko (pero ja estava tancat) i xinoxano cap a Sv.Sava, que estava iluminada perque ja era de nit, i hi hem pogut entrar i era enorme com sempre (potser de dia es veu mes enorme), i despres baixant per nemajska, o no se ben be com es diu, el carrer que et deixa directament davant l'estacio de trens, i hem anat a buscar la motxilla i sort que hem arribat a l'estacio de busos abans d'hora, perque l'ultim bus cap a Novi Sad sortia mitja hora abans del que em pensava i hem arribat deu minuts abans que marxes. I m'he quedat ben descansada i ell sembla que la mar de content amb la passejada :)


i m'ha dit que beograd mola molt


Despres he trucat a la Biljana i a en Nikola per parlar una estona amb ells. I he intentat parlar una estona per l'skipe amb la meva familia pero no funcionava. I ah! He pensat, has de dir al bloq, has de dir que has estat convidada a una boda serbia :)


do jaja!