8.7.08

i la vida va fent per aqui Belgrad... jo vaig aprenent mes i mes.. i flipo i flipo i flipo


La Biljana, per exemple, es serbia i va neixer a Croacia, pero per culpa de la guerra va desplacar-se a Belgrad i fa un munt d'anys que hi viu. La Biljana aquest setembre ve a Barcelona a fer un master i li ensenyo catala. Es un fart de riure, aquesta noia, i felic com pocs,

En Marko, per exemple, estava alla al parlament el dia que van fer fora el Milosevic. Una cosa aixi... M'ho expliquen i flipo. En Marko!

En Nikola, ja us ho vaig explicar, era a Belgrad mentre bombardejaven la ciutat. No m'ho puc ni imaginar. En Nikola, que no para mai de somriure i de cantar en veu alta!


i no te n'adones que han viscut coses com aquesta fins que no te les expliquen. Ho juro: no te n'adones




(i una mica de musica que no te res a veure)

aquest em fa gracia perque es molt cutre i veraniegu..


i estic completament enganxada a aquesta canco