27.7.08

Ada

Els hi he fet una truita de patates per dinar. La truita primer era més aviat una pastarada, però caram, ja porto uns quants anys cuinant i al final ha acabat tenint forma de truita de patates i gust de truita de patates. No s'ha vessat al girar-la, no estava ni massa crua ni massa cuita, ni massa gruixuda ni massa prima, era una bona truita de patates. Ho hem combinat amb uns macarrons amb una salsa que era una barreja de maionesa, carn de gall dindi, feta, pèsols, i moltes més coses, coses d'aquí que no sé traduir, i pa, i una amanida de tomata, carbassó i ceba

Després he paït i he pujat al bus. El parc de davant del parlament estava a vessar de policies, rodejant-lo tot, i tothom del bus mirava per la finestra per esbrinar què passava. Em va explicar ahir la Nataša que clar, ara han amenacat en Tadić per això d'en Karadžić, que es com amb en Đinđić i en Milošević, però les dues semblàvem estar forca d'acord que no és com llavors perquè han passat molts anys entre una cosa i l'altra, i en Karadžić no és en Milošević. O sigui que res.. També em va explicar que un editor d'un diari es va posar a trucar els altres despertant-los dient-los que en Karadžić era a l'hospital per culpa d'un atac de cor. Es deuria fer un fart de riure, aquest editor..

Amb el bus he anat a l'Ada (more BeogrAda) i m'he banyat al Sava

M'aturo un moment perquè no voldria que el fet passés desaparcebut

i m'he banyat al Sava

Aquesta frase és una mena de sinònim de
i ara ja em puc morir

perquè ja m'he banyat al Sava, al Danubi i al Drina


Però continuem. Perquè a l'illa (Ada és una illa al mig del Sava) no només m'hi he banyat, sinò que hi he menjat crispetes. Li he dit a en Marko que mengen moltes crispetes i ha dit que sí, que potser sí.. Li he dit que venen crispetes a tot arreu, que és exagerat, que allà només en mengem quan anem al cinema i encara. Crispetes es diu Kokice (kòkitse) i dóna gust, menjar-ne asseguda al costat del Sava

i ja està..
no sé perquè he fet un post tan llarg..

si el més important era dir que
M´HE BANYAT AL SAVA